Samsung EX2F

 
 
Under mellandagsrean fick jag ett sug efter en kamera då jag blivit mer och mer intresserad av att fota (jag går ju trots allt media...). Så jag gick till elgiganten en dag för att titta lite, hade ställt in mig på en Canon G15 eftersom jag hade hört så mycket bra om den. Sen hittade jag denna, som verkade hur bra som helst. Den kan ta sjukt ljusskarpa bilder eftersom den har en bländare på 1,4, den kan även filma i HD och kostade endast 2500 kr. Är så sjukt nöjd, tänkte egentligen bara köpa den för att ta hem och testa den men bestämde mig samma dag för att behålla den. Har dock inte fotat så mycket utan endast bilder på mat (haha), kläder och sånt där här hemma (inomhus). Har knappt tagit några bilder ute alls, så det ska jag försöka göra någon dag. Men det jag gillar med den är att man kan ta superljusa bilder trots att ljuset är dåligt i mitt rum. Kan alltså fota på kvällen och bilderna blir nästan lika bra som de blir på dagen, vilket är superbra! Detta är alltså mitt bästa kap under mellandagsrean. 

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej!
Är inne på att köpa en Samsung EX2F. Vad tycker du om din? Nöjd med köpet? Plus/minus? Vad har du för väska till och är du nöjd med den?

Haha, sorry för många frågor, men jag är så nyfiken på vad någon annan än säljare säger om kameran :P

Kram!

2014-07-10 @ 23:29:11
URL: http://palomitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0