Egenpressad apelsinjuice

 
 Jag vill försöka sluta med all läsk och annat onyttigt och istället börja dricka färskpressad juice av olika frukter. Vi har en råsaftcentrifug hemma där man bara lägger i de frukter man vill göra juice av vilket är helt perfekt - och även fantastiskt gott. 
 
Det är nästan pinsamt hur mycket läsk (och framför allt Coca Cola) jag faktiskt dricker. Skyller på att det är för att det alltid finns hemma. Men jag vill verkligen försöka att bli lite nyttigare och undvika läsk, godis och chips så gott det går när det finns så mycket annat gott som faktiskt är bra för kroppen, som exempelvis denna fantastiska apelsinjuice jag gjorde tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0